Adchoices

16 Mart 2014 Pazar

Renkli kumaşlar

Şu an itibariyle yazdığım tüm yazı yayın aşamasında silindi, ufflama modundayım.Zaten bir tembelin itirafları gibi yazı döşenmiştim.Yazının silineceği gün bugün değildiiiii.

Bu arada merhaba arkadaşlar.Bu aralar itiraf ediyorum pek bir tembelim.Ben bu kadar tembelken bu yazı nasıl silinir.Farkettiyseniz son zamanlarda pek bisey yayınlayamıyorum.Aslında hali hazırda bitmiş kardeşim için yaptığım bir etek ve kendime yaptığım pantolon var.Pantolon demişken biliyorsunuz burda klasiklerde8/1 nolu modeli yapıyordum.L şeklindeki ceplerini hiç sevmedim,eziyetime yazık.Oysaki ne kadar itinali çalışmıştım.Eğer bu  modeli yapacaksınız;ya verev cepli yapın ya da cepsiz çalışın.Onun dışında pantolon çok güzel oldu,giyilmeyi bekliyor.Gerçi baskı dikişleri henüz yapılmadı.

Sizlere bugün bir tembelin kumaşlarını göstereyim.Bunlar son zamanlarda aldıklarım.Bunlardan kat kat fazlası,dolap içlerinde bizi ne zaman dikeceksin diye bekliyorlar.Alttaki resimdeki kumaşları aldığım gün pembe modumdaymışım tüm pembeleri doldurmuşum.Üstteki sarı olanlar karıştılıp elbise yapılacak.

Benden bugünlük bu kadar.Hoşçalın.

 Hayvanfigürlüleredevam.Yine,yeniden:)
Alttaki lacivert melek figürlü olanda tüm hayvanlar mevcut.Rengeyikleri,kuşlar vb.Sağ üstte olan pembe kumaşın arkası turkuaz renkli,bundan da elbise yapılacak.Pek belli olmasa da renkli kumaşların arasında arkadaki siyah,kumaşı çok severek aldım.Muhtemelen maksi elbise olacak.(Hangi ara dikeceksem).
































Bu kuşlu olan favorim,tablo gibi.

6 yorum:

  1. Melek desenli kumaşın cinsini biliyormusunuz? Bende bu tarz baskılı kumaşlar arıyorumda. Kumaş seçimlerinizi çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Melekli olan ince pamuklu bir kumaş.

      Sil
  2. ah o kumaş dağları yok mu hepimizin sorunu... görünce dayanamıyor insan. bol dikişli günler diliyorum

    YanıtlaSil
  3. ne güzel renkler onlar öyle, nasıl güzel şeyler dikilir bunlarla!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett,ben de çok severek aldım.Ama kim hangi ara dikecek:))))

      Sil