Adchoices

28 Mayıs 2014 Çarşamba

Kadın Figürlü Bluz

Arkadaşlar merhaba;bugün sizlere mavi keten pantolonumla birlikte kestiğim,bluzumu paylaşıyorum.Aslında bluzum dikilmiş,sadece biyeleri yapılmamıştı.Tahmin ettiğiniz gibi bluz ,öylece kalmış,benim iyi bir anımı bekliyordu.O anda bugüne kısmetmiş.Bluzumun modeli,2009 ağustos sayılı Burda dergisine ait 117 nolu model.Bu modelden,buradaki baykuşlu elbisemi  http://www.hediyeninsepeti.blogspot.com.tr/2014/01/sirin-baykus-desenli-renkli-elbise.html  dikmiştim.Bluz da pens yok, bluzun orjinalinde önünde volan var,ben onu kullanmadım.

Aslında elbise mi yapsam,bluz mu derken bluzda karar kıldım.Nasıl elbise yapacaktın derseniz,biyeler için kullandığım eflatun/mor renkli kumaştan kadın figürünün dekolte bölümünden itibaren ,bir parça ekleyecektim ki,kumaşın azizliğine uğradım.(Bu arada amma uzun cümle kurmuşum).Kumaşın belli yerlerinde minik ip çekmeleri vardı,her an atabilirdi.Başka bir renk içinde dokuları tutmayacağından yapmadım.Biye yapımı ve dikişiyle ilgili de buraya bakabilirsiniz.http://www.hediyeninsepeti.blogspot.com.tr/2014/02/biye-nasl-yaplr.html

Evet benden bugünlük de bu kadar,sağlıcakla, mutlu ,huzurlu kalın.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder