Adchoices

6 Haziran 2014 Cuma

Gri Çiçekli Maksi Elbise

Merhaba arkadaşlar;

Geçenlerde bitirdiğim bir elbisemi sizlerle paylaşıyorum,umarım sizler de beğenirsiniz.Elbisenin,straplez bölümü için burda dergisi 2000 yılından bir kalıbı kullanıp,elbisenin kolları için de Mayıs 2014 Burda Dergisininden 114 nolu elbisenin kollarını kullandım.Elbisenin kollarını iki kat kumaş ile çalışıp,plilerini dikip,yan dikişlerini çektikten sonra ters çevirip pervaz arasına alıp dikim işlemimi gerçekleştirdim.Elbiseyi yanlardan yırtmaçlı çalıştım.

Kumaşım da birkaç yıldır beni dik ,beni dik diye dolapda bekleyen,pamuklu ince bir kumaş.Bir kaç yıldır evirip çevirip,maksi etek mi yapsam,elbise mi diye yayıp,tam kesme aşamasında vazgeçiyordum.Kısmet bu elbiseyeymiş.

Elimde bir kaç yılın dikilmiş elbise,pantolon vesaire bulunduğu halde birkaç elbise dışında stoğum bitti sayılır.Bazı arkadaşları görüyorum.Birkaç günde bir yeni birşey dikiyorlar.Kendilerini buradan çok tebrik ediyorum.Birazcık çalışkanlıklarının bana da bulaşması dileğiyle yazımı bitiriyorum.

Mutlu ve umutlu kalın.







6 yorum:

  1. Ohhh, yazlıklar başladı :))) Zarafet ve şıklık bir arada :)
    Yalnız koltuk arkası, radyatör önü ve balkon kapısı daimi sanırım :P Yahu aç şu kapıyı şu güzelim havalarda, bari balkonda, çiçeklerin önünde bir poz ver :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha:)Haklısın valla,nedense o köşeyi bellemişim:)Bir dahaki sefere değiştireyim bari:)Karanfillerimin önünde verecem pozumu söz:)

      Sil
  2. çok güsel olmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık, gayet güzel takipteyim bende sizi beklerim

    YanıtlaSil