Adchoices

10 Aralık 2013 Salı

Blog

Herkese Merhaba;

Eger ki sıkılmadan yazabilip,yaptıklarımı resimleyebilirsem bayagı bir süre birlikte olabileceğiz.İnternet kullanmadığımı farkettiğim bir dönem ,baglantımı kapatmıstım.Yeniden kardeşimin ısrarıyla hatta bana tasınabilir bir modem almasıyla başladık bakalım tekrar.Bayağı bir şeyim birikti .Umarım resimlerini çekip yayınlarım.

Ben evet bu blogu acmıstım yıllar önce ama nasıl yapılır ne edilir bilmediğimden (hala da bilmiyorum gerçi)giremiuordum dahi.Ana bir actım benim bloğumu izleyen bir kişi Dikiş dersi:)Çok teşeşkurler....


Neyse kafanızı fazla şişirmeyeyim burası genelde dikişle alakalı olacak .Diktiklerim,yapacaklarım.Umarım beğenirsiniz.İzlemede kalın.Çok yakında:)

Bu arada bu blog işinden birsey anladıysam Arap olayım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder