Adchoices

30 Aralık 2013 Pazartesi

YEĞENİM İÇİN KABAN

Umarım yeğenim beğenir güle güle de giyer,ilk resimde etek ve kollar henüz bastırılmamaıstı.Tamamen farklı renk düşündüğüm bu kaban bu renkle son buldu.90lı yıllardan bir model.Beden 140 olarak yaptım.Prova yapılmadı yanımda değil çünkü.yılbasından sonra kargolayacagım.
çoban dugmeli kaban
Tüm beden kollar hariç telalandı.Telalama için 2 yöntem var birincisi bu,digeri de yine kollar hariç(kolun sadece uclarına 5 cmlik bir tela yapstırıyoruz baskı payına)sadece pervaz ve baskı paylarına beser cmlik tela yapstırma.Klapanın tumune tela yapıstıryouz.ben cepleri ,cep kapaklarını,ve öndeki patı verev kestiğim için telaladım,astarlayıp döndürdüm öyle diktim.


kaban dikimi
Kapüşonda da iç tarafta gördügünüz 7 cmlik kareli kumaşa tela yapstırıldı.

cocuk kaban modelleri
kapuşonda çima dikişi çektim dönme olmasın diye ayrıca bedenle klapa arasına da çima cekildi
kareli cocuk kabani

kareli kaban modelleri
Kapüşona ayrıca bağcık yapıldı.ben bağcık geçeirilecek bolumu minik bir sekilde çıtlarak,elde ilik gibi örerek yaptm.
coban kaban modeli

fermuarı takarken pattan daha önce takıyoruz,klapayla bedenin içine alıyoruz.fermuar dişlerini sıfıra sıfır değil pay bırakarak yapıyorz ki kumaşın arasına sıkışmasın çekerken.Bu işlemden sonra üstten patı takıyorz.



3 yorum:

  1. Harika olmus bu monttan bi ara haftalarca atamistim bulamamistim ellerinoze saglik

    YanıtlaSil
  2. Ama şimdi bu olmadı ki efenim, biz daha acemiyiz. O kadar hızlı geçmiş ki açıklama sanki 1,5 saatlik filmin 10 saniyeye sığdırılmış halini izlemiş gibi oldum :)
    Bu arada cidden çok beğendim, deminden beri bakıp duruyorum. Bir de şu içindeki kürklü zamazingodan astar olayı benim bittiğim noktadır.
    Diken ellere sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hhaha:)Çok teşekkür ederim,beğenmenize sevindim:)

      Sil