Adchoices

1 Ocak 2014 Çarşamba

Çiçek Desenli Pazen Elbise

pazen elbise modeli
 Bir kaç yıl önce yaptığım bu elbisenin kumaşı pazen,çok severek almıştım Eminönü'nden.Tek en 4 mt almıştım.Kendime bu elbise,kardeşime de bir etek çıkmıştı.

elbisede astar dikisi
Ben genelde eteklerde ve elbiselerde astarlı çalışmayı seviyorum.Duruşu daha çok hoşuma gidiyor.Burada da öyle yaptım.Pervazları 5cm aldım ve telalandı.Pervazla astarın bulunduğu bölüm  yaka bölümüne çima çekiyoruz ki yakamız kaymasın.Gizli fermuar dikildi ve astar elde bastırıldı.Astarda overlok değil temiz dikiş yaptım.Umarım açıklayıcı olmuşumdur.

Bunlar fasülyenin faydalarıydıNe olacak bu bloğun hali,pek bir asosyal kaldı..Burada kendi kendime konuşuyormuşum gibi geliyor:)Konuş konuş nereye kadar değil mi?Ben de insanım,arada ses verin:)

14 yorum:

  1. Elleinize saglik cok hos bi elbise

    YanıtlaSil
  2. Elerinize saglik cok hos olmus

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, çok hoş olmuş gerçekten dikiş konusunda oldukça tecrübelisiniz sanrım.
    Ben de kendimce bir şeyler dikiyorum bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.:)Şu an herşeyi dikebiliyorum.3-4 sene önce görseydin sökük bile zor dikerdim:)Gerçi hala sökük dikmeyi sevmiyorum:)))

      Sil
  4. pazenleri hep çok sevmişimdir.buda çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş,ayrıca ne kadar temiz çalışmışsınız.Harika :)

    YanıtlaSil
  6. Yorumlardan kelime doğrulamayı kaldırırsanız daha iyi olabilir.Bende de varmış, sevgili blogger arkadaşım elifinterazisi'nden Elif hanım uyardı da kaldırdım.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. ay ben pazeni ne kadar çok seviyorum ama ankarada hiç istediğim gibi bir pazen bulamadım. Çıldırıcam hepsi pijamalık. Ellerine sağlık canım çok şık olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esraanım,çok teşekkürler.Bir gün yolunuz Istanbul'a düşerse Eminönü'nde rahatlıkla bulabilirsiniz.Ben de başka bir iş için gittiğimde ,görünce atlamıştım yuppi nidaları eşliğinde:)

      Sil
  8. pazen yaaa çok beğeniyorum bu kumaşı ben ne güzel olmuş elbisesi de, elinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hani bazen insanın canı bir yemek çeker ya,o dönemlerde pazen alıp dikene kadar benim durumum da aynen öyleydi.Diktim de rahatladım:)

      Sil
  9. ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK,SİTENİZİ TESADÜF ESERİ BULDUM HAMEN İZLEMEYE ALIYORUM BEN DE SİZİ BEKLERİM:)
    kendimceseylerblogspot

    YanıtlaSil