Adchoices

14 Ocak 2014 Salı

Kuş Desenli Elbise

Elbise modelimiz, Burda dergisinin eski sayılarından,Burda dergisi 91 yılı nisan sayısı, 106 numaralı elbise modeli.Kalıbı yandan pensli.Kumaşı üstündeki kuşlar (papağan mı acaba)hoşuma gittiği için almıştım.Pamuklu bir kumaş.Arkada gizli fermuarla çalıştım.Gizli fermuar dikimiyle ilgili olarak buradaki yazıma bakabilirsinizhttp://hediyeninsepeti.blogspot.com.tr/2014/01/burda-dergisinden-kalem-etek-dikimi.html..Elbiseyi astarsız çalıştım.Pervazlar yaka ve kol bütün çalışıldı.Aynı astarlı dikerken yaptığımız gibi tulumlamayla çevrildi.Bir püf noktası vereyim size arkadaşlar V yaka ya da bu modeldeki gibi yakalarda v yakanın ucuna kadar çıt atıyoruz.Aksi takdirde V yakanın oluştuğu yerde çirkin büzgü gibi bir görüntü oluşuyor.Ben de zamanında böyle bir hata yapmıştım:)Unutmayın dikişin en ucuna kadar.Korkmayın birşey olmaz,tela olduğu için onu tutacaktır.Etek ucu elde baskı dikişiyle yapıldı.

Eski Burda dergilerinde daha değişik yakalar filan çalışmışlar.Sırf yakalarına vurulup aldığım sayılar var.Yenilerde bu tip yakalar hiç yok.Ayrıca 80ler ve 90lar riskli sayılar modeller açısından,kollar düşük ,omuzlar geniş.Ben kolsuz yazlık güzel bir model görürsem alıyorum.Sorunda çıkmıyor.Ama dediğim gibi kollu ,kışlık modeller için risk.
kus desenli elbise

burda dergisinden elbise modeli


elbise dikimi,elbise modelleri




elbise modellerielbise

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder