Adchoices

29 Ocak 2014 Çarşamba

Dikiş Makinam

Evet elde bu yazımda anlattığım jüponlarımı dikmişim.Ya bir dikiş makinası mı alsam acaba diye düşünmekteyken.A101 adlı markete orta çaplı bir makina geldiğini gördüm.Aldım eve getirdim,orasını kurcala burasına bak,düz dikiş denemeleri derken,hemen pratikten kardeşime etek kesip dikmeye koyuldum.Bu arada ben de dikiş malzemelerine dair hiçbirşey yok.Ortada sorunda yok ,çünkü varlıklarından bihaberim:).Etek dikdörtgen büzgülü birşey.Hatta kumaşım da yok.Pazardan etek olmaya müsait desenli yastık kılıfları aldım ,onları söküp yapıyorum:)Neyse yan dikişleri dikti bu makina ama bel kemerinde nafile dikilmiyor,daha doğrusu makina dikemiyor.Aldım makinayı geri götürdüm.Paramı iade ettiler.Hemen makina arayışına girdim.Allahım onu mu alsam bunu mu derken,internette dikiş dersi adlı blog sahibine sordum.Bana şu an kullandığım makina olan Pfaf 1142 adlı modeli tavsiye etti.O gün bugündür makinamla aşk yaşıyoruz.Bir ara abartmıştım kızım diye seviyordum:)

Buradan tekrar dikişdersine çok teşekkür ediyorum.O zamanlar ne zaman birşey sorsam beni cevapladı.Bıkmadan usanmadan.Çok Sağolsun.

O eteklere ne oldu derseniz,kardeşim bana Valentino muamelesi yaparak etekleri giydi:)Eteğin kemer yerini diğer makina dikmediği için Pfaff'cımla tamamladım.Diğer ben dikiş  bilmezkenki maceralım ,ve nadide parçalarımı musait zamanda yayınlayacağım.



6 yorum:

  1. Merhabalar.Ya bu dikiş dikme canavarı insanın içine bir işleyince bir daha çıkmıyor galiba .Hani şu tiyatrocuların dediği sahne tozunu yutan bir daha iflah olmaz lafı var ya ,Bizim için de kumaş tozu olarak uyarlanabilir sanırım :) Diktiklerinize teker teker bakmıştım birkaç gün önce sanırım ama yazmaya fırsat olmamıştı, şimdiye kısmetmiş.Tekrardan merhaba o zaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha evet çok güzel bir tespit.Bu aralar vaktim yok ,blogla bile ilgilemiyorum ama aklımda ne diksem acabalar geziniyor:)Benden de merhaba,sevgiler

      Sil
  2. Hediye hanım esnek kumaşları makinenizde dikebiliyor musunuz?böyle bir dikiş seçeneği var mı ?teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Evet,sorunsuz dikiyor esnek kumaşları,ben teşekkür ederim ne demek

    YanıtlaSil
  4. Evet bunlar çok hoş ama Eskişehir'de yoktu alamadım, ama diğer yazılarınızdan overlok makinesi kullandığınızı da anlıyorum onu hangisinden aldınız, ben de sanayi tipi bir şey olup olmaması konusunda kararsızım:))).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makinamı alalı 3.5 -4 yıl oldu henüz sorun yaşamadım fakat,janomeler için çok iyi geri dönüşler aldım.Sesi bile çıkmıyor yavrucağın:)Ev içinde eğer sanayi için yeriniz varsa sanayi tabii ki,yoksa janomelerin overloklarına bakabilirsiniz.Geçen sene anneler günü dolayısıyla 700 küsur olan (şu an modelini unuttum-ucuz olanın bir pahalısı)610 tl ye kadar inmişti.Bu senede belki böyle bir kampanya yaparlarsa düşünebilirsiniz.

      Sil