Adchoices

20 Ocak 2014 Pazartesi

Lavanta ve Torbaları

 Lavanta kokusuna bayılırım.E o halde onlarla daha fazla birlikte olalım diye ,onlara torbalar diktim.Lavantaların hepsi bu senenin mahsulü.Dolayısıyla misler gibi kokuyorlar.Deli kızın çeyizi gibi bulduğum yerlere astım,kimini gardolap içlerine koydum.

 Lavantayı ilk keşfetmem biryerlerden uykuya dalmayı kolaylaştırdığı şeklinde duyumumdu.O zamanlar yastığımın içine koyuyordum.Şimdi gerek yok yastığa hertaraftalar.:)Uykuya dalmayı kolaylaştırmasının yanısıra benim bildiğim karaciğer dostu bir bitki.Çay şeklinde demlenip içildiğinde karaciğere çok iyi geliyormuş.
evde lavanta yetistirmek
Bu kadar lavantayı sevip balkonda yetiştirmemek olmazdı değil mi?

Lavanta torbalarının yapımı çok basit,asmak için kulanacaksınız herhangi bir diktörtgen tül ya da kumaş parçası işinizi görür.Makinaya bile gerek yok,elde dikebilirsiniz.Büzdürün asın.Dolap içlerine koyacaksınız kumaşla yapmanızı öneririm.Tülden dökülebilir çünkü.Astığınızda ellenmediği için dökülme yapmıyor.
lavanta torbasi

lavanta torbasi

lavanta






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder