Adchoices

13 Ocak 2014 Pazartesi

Pembe Kaban

Burda Dergisi 2011 eylül sayısından 114 nolu kaban modelini çalışmıştım.Kollarını biraz uzattım.Bunu da bir diğer kardeşime vermiştim.Genelde dikerken hevesimi aldığımdan kim beğenirse bizim aileden veriyorum.Reglan kollu bir model,kalıpda sorun yok.Astar olarak pembe geçişleri olan leopar desenli bir astar kullandım.2sene önce yapmıştım bu modeli,bu sene de hiç giymediğinden askıda kırışmış.Siz onları ütülenmiş görün:)

kaban modeli

Kaban dikişi

kaban modelleri
 Üstte düğmeler süs olarak takdım,Altta iri çıtçıtlar taktım.İlik yapmaya müsait bir kumaş değildi zaten,bu da ben tembelin bahanesi işte.Bedenin hepsine değil,pervazlar ,klapa,yaka,baskı yerleri telalandı.
kaban modelleri

kaban modeli arkadan görünüş

8 yorum:

  1. çok beğendim..

    YanıtlaSil
  2. maşallah çok güzel bütün dikimleriniz epey inceledim. dikiş kursuna mı gidip öğrendiniz dikiş dikmeyi. ben de çok istiyorum öğrenmeyi. Ama korkuyorum dikiş makinesinden :( parmağını dikivercekmişim gibi geliyo. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkmayın hiçbirşey olmaz,ben bugüne kadar parmağımı dikmedim ya da hiç iğne batmadı.Yavaş yavaş başlayın.Basit büzgülü etekler gibi.Düz dikiş denemeleri yapın,Üçgenler,kareler,yıldızlar çizip kumaşla üstünden geçin bu oldukça elinizi alıştırın.Mesela ben de tik geliştiğini farkettim,düz dikmeye çalışırken kafamı sağa sola hareket ettiriyormuşum ki ,bıraktım şimdi:)hehe.Bu arada evet bir yerden sonra kendi kendime başedemeyince bir süre kursa gittim.

      Sil
  3. Biz de çalıştığımız kurumdaki arkadaşlar olarak Halk eğitime dikiş kursu için başvuru yaptık. haber bekliyoruz. siz kadar profesyonel şeyler dikemesem de bu işle ilgilenmek istiyorum inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikersiniz merak etmeyin.Ben dikiş makinasını bile yakından görmemiştim desem yeridir.Ara ara hatta dikiş bilmeden tamamen içgüdülerimle yaptığım sanateserlerimi de yayınlıyorum ki moraliniz düzelsin:)İnşallah kursa başlarsınız,görün bakalım neler dikeceksiniz.İlk kurallarına göre diktiğiniz etegininiz de yaşayacağınız mutluluk paha biçilemez.

      Sil
  4. manevi destekleriniz için çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ne demek.Aklınıza ne takılırsa rahatlıkla sorabilirsiniz.

      Sil