Adchoices

21 Ocak 2014 Salı

Renkli Çiçekli Elbise

Bu elbisemi başka bir elbisemin kalıbını çıkartarak yapmıştım.Pratik bir şekilde kesildi dikildi.Fermuarı yok,kumaşın yapısından dolayı gerek duymadım.Dizin hemen altında bitiyor.Üste oturan bir model.Arka ortası dikişli çalıştım.Kumaş esnek bir kumaş ama hiçbir şekilde  giyillip çıkarıldıktan sonra herhangi bir yerinde açılma potluk olmuyor.Giyilmeden önceki haline dönüyor yani.Desenini renklerini çok severek aldığım bu kumaşı ,yine bu modelle severek giydim.Yazı özledim sanki,çok sıcaklara gelemem gerçi  ama bahar ve yaz aylarında doğada bu kumaşın renklerinden çok çok daha güzelleri var içi açılıyor insanın.




7 yorum:

  1. merhabalar blogunuzu takip etmek istiyorum fakat izleyiciler kısmı hata vermiş blog kumanda paneline girdiğinizde ayarlar- yayın ve yorumlar kısmından blok isminizi değiştirip (sadece 1 harf de ekleyebilirsiniz) kaydedin sonra tekrar eski ismi yazıp kaydedin düzelicektir :))
    ben de bloguma beklerim:))

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler.Yaz gelsin artık değil mi?:)

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık ,hepsi çok güzel yaptıklarınızın ,keşke bende biliyor olsaydım.Sizlere bakınca yapabilirmiyim bende diye hevesleniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler öncelikle.Bence yapabilirsiniz,bir yerden başlayın sadece

      Sil